22 Mayıs 2013 Çarşamba

Harika iki Çekiliş Daha

Bu cumartesi finallerim başlıyor, ama bu blog olayını yeni keşfettiğim için bayağı bir sadı beni. Aslında Bloguma eklemem gereken bir sürü yazı ve resim var, ama ne zaman başka arkadaşlarının blogunu karıştırsam bir çekilişe denk geliyorum, Eh katılmamak da olmaz diyerek İki Blog çekilişi daha paylaşıyorum :)



Hediyelere bakarmısınız?
   1- Elmasse fuşya çanta.
   2-Royal fincan seti
   3-Mor kadife tayt

Özellikle Çantaya bayıldım :)
Bana Şans dileyin, Siz de katılın, Size de bol şanslar :) 
Çekiliş Sayfası için Buraya Tılayın = Beni Tıkla ( Dikiş ve Tasarım Aşkı) 

Diğer bir çekiliş ise burada: 
bakalım neler varmış:
1-The Balm Nude Tude Palet
2- The Balm Shelter Renkli Nenmlendirici-Medium
3- The Balm Tıme Balm Primer
4- Real Techniques Blush Brush
5- Rimmel London Stay Matte Pudra-05 rengi
6- Maybelline Falsies Mascara-Black
7- Maybelline Color Tattoo Pink Gold


Katılmamak elde mi? Ayrıca ben rimel hastasıyım ve Maybellinin Rimellerine zaten bayılıyorum.
Siz de katılmak isterseniz, buradan tık tık =)

Umarım Bir gün bana da bu blogda çekiliş yapmak nasip olur :) 

4 yorum:

  1. merhaba canım yenisin galiba..izleyici gadgeti bulamadım..yardım ister misin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet yeniyim malesef pek de bilgim yok. İzleyici gadgeti nedir bilmiyorum hatta =/

      Sil
    2. bizim seni takibe alabilmemiz için eklemelisin..yerleşimlere gel ordan gadget ekleye tıkla..daha sonra çıkan pencerede diğer gadgetler yazar izleyici butonu en başta ordan ekleyebilirsin..
      birde kelime doğrulamasını kaldırmalısın..oda ayarlar-yorumlar kısmından :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim bilgilendirdiğin için =) Yaptım şimdi artık herkes takipcim olabilir sanırım =)

      Sil