12 Haziran 2013 Çarşamba

Saklan Kajum :)

Sonunda evime döndüm, heryeri temizledik sildik süpürdük ev tertemiz. Gerçi biraz atraksyonlu geçti temizlik. Ananem ısrar etti bana yardım etmek için, o kadar direndim gerek yok kendim yaparım dedim ama illa geldi, dayanamaz tabi torununun koca evi tek başına temizlemesine :) Tek sorun vardı o da Aile büyüklerimin hamster'lara pek sıcak bakmaması. Eh nasılsa görmezler, getirdim ben kajumu evde duruyordu öyle ortalıkta. Ananemin de girmediği oda yok ki, bende kajumun üstüne örttüm bir battaniye yanına da yığıdım birkaç eşya -yeni getirdiğim valizler burada- imajı yarattım.. Ama durur mu ananem, illa da battaniyeyi sileleyelim yerine koyalım dağınık durmasın. Yok Anane ben yaparım diye önüne bir atladım, Sanırsınız dünyanın en atletik insanı benim :) Neyseki ananeme de çaktırmadım hamsterimi :) Ama eninde sonunda öğrenecekler, bakalım bu sırrımı ne zamana kadar saklayabileceğim :)


Ondan ayrı bugün hoşuma giden komik bir tespitim oldu, Ananem Erik Hoşafı yapmış. Merak ettim nasıl yapılıyor diye. Nasıl yapıyorsun Anane bu hoşafı dedim.
Ananem tam bir egeli olarak şöyle tarif etti :" Önce eriğin sapını kopariyon, atiyon iyice ayıkliyon, sonra yıkıyon güzelcene ve suya koyuyon şeker ekliyon iyice haşliyon..." 

Eh egeli işte kıyamam şivesine, arada bende kayıveriyom bu şiveye hemen düzeltiyorlar beni sonra :)

3 yorum:

  1. Ege şivesi güzeldir bence mevcut şiveler arasında ki en güzel şive ege şivesidir, ikinciside trakya şivesi..
    Neresindensiniz bilmem ama bizim Denizli bu konuda meşhurdur :))
    dilimizin yöresel elastikliği konusunda Denizli lehçesi en dikkati çeken tarzdır denebilir..

    Hadi bakem görüşürüz gari..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Ananemler de Denizlili :) Sanırım o yüzden size de yabancı gelmeyip duru bu tatlı şiveler :)

      Sil